Dark Rumcajs
Generał
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z końca wsi
|
Wysłany: Pią 17:54, 10 Mar 2006 Temat postu: Akt założycielski aBandit1 |
|
|
Akt założycielski Akademii Sojuszu Bandit1
By młodym, lub miejsca swego nie znającym graczom bezpieczne schronienie i pole do rozwoju dać, a Sojuszowi Bandit1 świetność zapewnić, Akademię niniejszą do istnienia powołujemy.
1.Wstęp do Akademii bez względu na płeć, wiek, koligacje i doświadczenie, aż po kres jej istnienia wolny jest i każdy życzliwy nam gracz Kadetem stać się może;
2. przekroczenie limitu 50.000 punktów nagrodzone wejściem do Sojuszu być może, jeśli kandytat na równi zaufanie jego członków zdobędzie i przychylnym okiem Rady Sojuszu cieszyć się będzie;
3. Zwierzchnikiem Akademii Maripo1 jest, który zarazem w Radzie Sojuszu zasiada i interesy jej tam reprezentuje;
4. Akademia i Sojusz, jak proton i neutron jądro jedno stanowią i po wsze czasy wzajemną pomoc i lojalność sobie przysięgają;
5. w sprawach Akademii Rada Sojuszu decyzyjność ma, a woli jej wykonawcą Zwierzchnik pozostaje;
6. przyjąć Kadeta, lub wykluczyć z Akademii jej Zwierzchnik tylko może, winien jednak przy tym z głosem Sojuszu się liczyć;
7. miejscem opinii, głosów, skarg i wniosków zbierania, jest Forum, poza którym nic nowego dziać się nie może;
8. Akademia własnych wojen, bez poparcia Sojuszu prowadzić nie może, jak też do zawarcia pokoju, paktu czy koalicji władna nie jest;
9. pakty i konflikty Sojuszu wiążą Akademię, Kadeci jednak w każdej kwestii na Forum wysłuchani być muszą;
10. Sojusznicy do edukacji i ekonomicznej pomocy wobec Kadetów zobowiązani są, zaś w sprawach uzasadnionych winni pomocy militarnej udzielić;
11. wystąpienie z Akademii, bez podania przyczyny dozwolone jest i nikt z tego tytułu przykrości doświadczyć nie może;
12. każdy Kadet znać ów tekst i przestrzegać jego postanowień winien;
13. zmiana aktu tego zgody Rady Sojuszu wymaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|